Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Απάντηση του Ηλία Θανάση στο δημοσίευμα-ερώτηση του «MEGA ΒΗΜΑ»

Σχετικά με το δημοσίευμα σας θέλω να δηλώσω τα εξής:
Χαίρομαι που δεν έχετε κάτι να μου καταλογίσετε για την θητεία μου και το μόνο που κάνετε είναι να προσπαθείτε να μειώσετε το μεγαλύτερο έργο που χρηματοδοτήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια στην περιοχή του Βούρκου που είναι το Περιφερειακό Υδραγωγείο της Επαρχίας Αλύκου . Εάν θα θέλατε να είστε αντικειμενικοί θα μπορούσατε να ζητήσετε πληροφορίες   αλλά φαίνεται πως ο στόχος δεν είναι να ενημερώνετε αλλά να παραπληροφορείτε τους πολίτες. Εμείς έχουμε απόδειξης για ότι λέμε, εσείς γιατί δεν δημοσιεύσατε την ανάλυση του «ειδικού» σας???
Το έργο αυτό εγκρίθηκε μετά από επίμονες προσπάθειες μου και περιλαμβάνει τη γεώτρηση, αποθήκες νερού και τα εσωτερικά δίκτυα και των 11 χωριών. Για την κεντρική παροχή του Υδραγωγείου η πρόταση μου το 2007 ήταν να ήταν από την Αβαρίτσα η από το Γαλάζιο Μάτι , την πρώτη εκδοχή την απέρριψαν γιατί δεν επαρκεί η ποσότητα ενώ την δεύτερη η απάντηση από την Γενική Διεύθυνση  Υδραγωγείων Αλβανίας ήταν αρνητική γιατί υπήρχε νομικό κόλλημα.  Η μελέτη έγινε από Γερμανοαλβανική εταιρία οι οποία ανέλαβε και την κατασκευή. Είναι οι ειδικοί επιστήμονες αυτοί που θα υποδείξουν από πού και πως θα πάει το νερό. Η άντληση του νερού γίνεται από βάθος 100 μέτρων και οι αναλύσεις που έγιναν στη Γερμανία έδειξαν ότι πρόκειται για εξαιρετικό νερό. Άλλωστε από την ίδια περιοχή εφοδιάζεται όλη η πόλη των Αγίων Σαράντα.   Όλα τα άλλα είναι τροφή για αδαείς και αστεία για αυτούς που γνωρίζουν.
Λυπάμαι για το νέο κόμμα που βρίσκεται στα πρώτα του βήματα και που ευαγγελίζεται  κάτι καινούργιο στον τόπο μας να ξεκινάει την πολιτική του με ψεύδη και λαϊκισμούς.
Γνωρίζω πολύ καλά ποιες είναι οι αρμοδιότητες και οι δυνατότητες μου. Έπαρχοι που κάνουν τον εκπαιδευτικό, τον μηχανικό, τον αρχαιολόγο, το δημοσιογράφο και πολλά άλλα επαγγέλματα μπορεί να είναι πρότυπο για εσάς αλλά να μου επιτρέψετε να έχω άλλη άποψη.
Ηλίας Θανάσης
Έπαρχος Αλύκου